fredag 28 september 2012

Äntligen!!!

Idag var sista dagen som Tobbe jobbade i Stockholm, nu bör flyget ha landat i Ronneby och Åse ska skjutsa honom sen. Alice sover nu och får träffa pappa imorrn (eller inatt om hon vaknar).

Idag åkte jag till Sofie o Fredrik på en snabb men väldigt trevlig lunch och fika =) När jag skulle åka så kunde jag inte hitta mina nycklar. Tänkte det var konstigt för jag brukar aldrig förlägga dem. Men jag hade inte tid att leta ordentligt så jag tog Tobbes nycklar och gick ut. När jag skulle låsa uppdagade sig mina nycklar, de satt i dörren!! Där hade de suttit sen igårkväll när jag kom hem från Petra. I skogen finns inga inbrottstjuvar! Eller??!! Isåfall, bara kliv på för all del!!
Ja jösses, tur man har hund iaf!

Em och hennes barn Leo o Wilma var också hos Sofie idag. Så kul att träffas, det är för sällan. Fredrik hade bakat mjuk pepparkaka till fika, julkänslan infann sig direkt!!

Jag vill verkligen säga ett stort TACK till alla som stått ut med mitt sällskap dessa 5 veckor då Alice och jag har varit själva. Det betyder enormt mycket att så många ville umgås med oss, det har varit till stor hjälp. Tiden gick snabbare och det har inte känts så fasligt ensamt.
Ett extra tack till Petra som jag gästat väldigt mycket och som har hjälpt till med många saker =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar