torsdag 20 september 2012

Sällskapat igen

Idag blev jag erbjuden att åka till Petra igen och se hur det gick för Snöboll o Pandora i parningen. Börjar känna mig som en ihärdig besökare där. Men hoppas de säger till om de tröttnar på mig ;P
Svärmor ringde också och erbjöd så snällt att passa Alice några timmar på eftermiddagen om jag ville sova =) Men jag är kass på att sova mitt på dagen, blir helt snurrig i huvudet då. Så jag tar en tripp dit imorrnkväll istället för då måste jag hämta lite prylar inför helgens utflykt.

Så Alice o jag åkte till Petra och när Petra o jag pratade så visade det sig att Snöboll fått till rätt många parningar på förmiddagen. Jag satt sen och iakttog dem en stund och såg själv en parning. Han är en duktig kise minsann =)




4 kommentarer:

  1. Vilka fina kattungar och blogg! Hittade hit genom att jag såg att du läst kursen djurparker i dagens samhälle. Kan du rekomendera den? Var den bra? Intressant? Svår? Berätta gärna utifrån "en students" perspektiv vad du tyckte om kursen...

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Jag kan verkligen rekommendera den kursen, det är den roligaste jag läst!! Mycket intressant och lärorik. Det är en del läsanden så man behöver ha en bra plan i början så man hinner med allt. Roliga föreläsingar över webben samt givande livemöten i moodle.Projektarbetet om en djurpark var såklart det roligaste!! =)

    SvaraRadera
  3. Kul! Var det svårt att få tag på kurslitteraturen?

    SvaraRadera