tisdag 25 september 2012

3 dagar kvar!

Igår gick dagen till att hämta hundarna hos Ebba o Hasse som ställt upp som hundvakter. Mycket spontant då jag frågade i fredags när jag kom på att jag skulle va borta i två dagar! Tänkte ju frågat för flera veckor sedan. Skulle iaf hämta dem efter Alice förmiddagslur. Bara att hon sov två o en halv timme så jag fick stressa fram o tillbaka för o hinna hem innan BVC-sköterskan kom på 8-månaderskollen. Hann med en marginal på 2 minuter...men bara för att hon stannade o släppte förbi mig! Låg nämligen bakom henne på vår väg, men hon var osäker på hur långt hon skulle och stannade för att ringa mig =P
8 månader nästa vecka..nu börjar hon ju bli STOR!
Testerna som utfördes gick iaf bra. Hon hör bra och skelar inte.

Idag har vi suttit inne i regnet. Usch nu får jag elda varje dag för att inte frysa =( så blev det plötsligt höst..

Var på middag hos svärmor o Hasse ikväll. Mycket gott och så kul med sällskap =)

Kvällen har spenderats i telefon med Emma, då hon gått igenom hur hon håller sina visningar. Har kladdat ner kom-ihåg som en tok =) Känns så spännande nu inför min första Mary Kay-visning!

Sen fick vi avsluta snabbt för Alice vaknade o var ledsen. Nu sover hon så gott igen.

3 dagar kvar tills jag får hem Tobbe från Stockholm =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar