tisdag 11 september 2012

Städningen fortsätter

Idag har jag haft en liten som inte varit på sitt bästa humör =S Hon tog korta sovstunder, ca 30 minuter och då var hon lite trött och gnällig för att hon sovit för lite, så då ville hon både sova äta ganska ofta under dagen.
Lyckades iaf trots detta laga egen mat till henne idag och göra puré av det. Både middag och frukt så nu har jag lite i kylskåpet. Blev bra faktiskt.
På eftermiddagen städade jag i hennes rum och plockade undan kläderna i stl 68, det mesta iaf, för det har nu hunnit bli för litet. En del kläder är ju lite större i storlek så de fick vara kvar sålänge.

Ikväll har vi varit hos Alice farmor och ätit middag, så gott så =)

Efter flera veckors funderande till och från så har jag ikväll bestämt mig för att bli fristående Mary Kay-konsult =) Och det känns jättebra, ska bli spännande. Jag ska vara hemma med Alice hela hösten men kände att jag så gärna ville ha något extra att göra och då passar detta perfekt. I oktober sätter jag igång!
Mot nya utmaningar =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar