onsdag 12 september 2012

Halvvägs

Idag har Tobbe varit halva tiden i Stockholm, skönt nu kan man börja räkna ner =) "Bara" 2,5 vecka kvar.

I morse vaknade lilla gullet redan kl 5 =( (efter att ha somnat kl 20 på kvällen, vaknat kl 23 för att bli överlyft till mig och sen vaknade hon igen kl 2 för mat) sen ville hon inte somnna om förrän 8:45 i vagnen när vi gick o lämnade Hero på pensionatet åt David som åkte till Kolmården idag.
När Alice sovit sin lur och vi båda gjort oss redo, åkte vi och hämtade Ebba och tog sen en dag på stan =)

Köpte en mysig höstkofta till Alice på H&M, hon hade ingen i stl 74.

Och sen fyndade jag två pyjamasar på riktigt billig rea på Kullerbyttan =) En i stl 74 o en i stl 80

Hittade en suuuupersöt liten mjukis-kotte (igelkott) också på Kullerbyttan som jag visade Alice och hon sken upp. Bestämde mig dock för att låta bli den..Tobbe är lite trött på att jag ursäktar mina leksaksköp med "Hon tyckte om den!!" ;) Men då bestämde sig Ebba för att köpa den till Alice <3 Och hon TYCKTE verkligen om den, trumlade glatt på den och pratade med den.
En fika hann vi förstås också med ;) det var nödvändigt så Alice kunde få i sig lite mat me, haha.

Sen undrade Ebba om jag ville äta middag hos dem och det ville jag såklart gärna =)
Gick en promenad först så Alice fick sova, hon somnade med Kotten i ett säkert grepp!
Nu sover hon med den i sängen så bild på Kotten kommer imorrn!

Men däremot måste jag ju vis bild på den söta tigern Ebba o Hasse tog med hem från Grekland till Alice
Man ska sätta ett foto i en skåra i ryggen på den =) Så himla gullig!

Nu är det nästan sovdags, efter Dallas =)))
Hoppas på en natt med mer sömn. Nu ser man hennes andra tand titta upp, är säkert massa jobbigt för henne.

1 kommentar:

  1. Klart att lilla "flisan" skulle få Kotten!! Det var ingen tvekan om det! Hennes faddrar gör allt för henne! <3 Tack för en jättetrevlig dag! Kram

    SvaraRadera