onsdag 5 september 2012

Kompisar

Har så snälla kompisar som står ut med mitt umgänge när jag känner mig ensam =)
Idag hälsade Alice och jag på Sofie, Fredrik o Freya. Det var så kul, vi fikade och sen gick vi en sväng till Allsjön, där jag badade mycket när jag var liten..men har nog inte varit där på 10 år nu.
Fredrik hade bakat en väldigt god sockerkaka!!

När jag kom hem, tog jag emot en familj som skulle titta på Oberon. Kändes väldigt bra och jag hoppas det är tredje gången gillt för hans del när det gäller att hitta en familj nu.

Alice var väldans trött ikväll, hon vaknade vid 5-6 imorse..dvs hon började vakna vid 5 och jag slumrade till och från till kl 6 och vet inte riktigt om hon gjorde detsamma, men hon brukar prata rätt högt om hon är vaken så jag tror det. Så då blev ju förmiddagsluren tidigarelagd och likaså eftermiddagsluren och sen var hon vaken från ca 14:30..och var ju då trött redan vid kl 18...lyckades underhålla henne så hon var relativt nöjd till kl 19 iaf, då började jag förbereda för sängen =)

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag vännen! Det gör vi om snart igen! =)

    SvaraRadera