tisdag 11 september 2012

Födelsedagspresenter

Satt o funderade lite och kom på att jag fick ju fler superfina, speciella presenter när jag fyllde år =)

Av Ebba o Hasse fick jag en fotobok:

 Den är full med fina bilder från vårt bröllop, bilder på Alice och lite från nyår och midsommar =) Superfint verkligen, vilket underbart minne!

Av älsklingen fick jag två biljetter till att se Johan Glans i Kalmar i oktober, det ska bli så kul, då får nog farmor va barnvakt om hon vill? ;)
Och såklart får ju Tobias följa med mig på föreställningen =)


Av Malin o Dennis fick jag denna vackra skål och i den fanns goda teer och godis som ser ut som små stenar, det var gottigt!! =)


Av Marcus fick jag ett presentkort på Babyproffsen och denna orkidé som jag otroligt nog fortfarande har liv i! Och katterna har inte heller mördat den, fantastiskt!

Sen fick jag fler presentkort på babyproffsen av Alex, Linda, Håkan, Åse, Hasse o David. Önskade mig det till att kunna köpa en ny bilbarnstol till Alice. Tror inköpet blir i oktober nån gång.
Och choklad fick jag av Robert o Marie, den gick åt fort ;) Sååå god!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar