torsdag 2 september 2010

Lyckad lansering

Hektisk dag! Hade möte kl 11 på Arbetslivsresurs, efter det hämtade jag ut mitt nya pass (äntligen!!) och köpte ny mat åt Penny. 105 kr för Robur i 3 månader, billig i drift!
Sen var det bara att åka hem o laga mat, raggmunkar blev det idag, smask! Och kl 15 skulle jag vara på plats i Folkets Hus i Jämjö för att plocka iordning inför lanseringen. Kändes märkligt att vara där igen så kort tid efter bröllopet.
Gick iaf jättebra allting, väldigt fina bord fick vi till. Helt oväntat så fick jag massa hedringar (tycker jag har sålt uselt i sommar) och därmed en hög nya saker ur höstkatalogen med mig hem- me like =) !!
Fick dessutom en ny visning bokad i september samt att en av mina visingar kanske blir en startvisning istället! Ska kämpa järnet nu september och oktober, främst för att behålla min ledarstatus och även för att komma med på resan till Holland i april.

Tror minsann det är dags att sova nu, ska upp o vaccinera argsinta Janus kl 9 i Nättraby. Hoppas de är snabba på att sticka honom. Han kommer hata mig hela helgen för att jag utsätter honom för det här, han är väldigt långsint så.

Fick se Ninja göra ett wall-jump ikväll, vem kunde ana att hon hade sånna talanger?!
Hon satt näst överst i ena bokhyllan och cd-stället var utdraget efter spindeljakten, så då hoppade hon mot väggen för att komma upp på översta hyllan rakt ovanför! Aldrig sett en katt göra så förut. Hon förtjänar sitt namn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar