tisdag 28 september 2010

Inga svar idag

Lämnade Lovis hos veterinären kl 8 idag för kontraströntgen m.m. De skulle ringa när hon var klar men vid 16-tiden ringde jag, då var hon inte klar ännu. Som tur var så hade de öppet till 21 ikväll, så jag åkte på visning i stan och hämtade henne efteråt. Fick inga svar alls på hur det gått idag. Min veterinär hade åkt hem, men det visste jag innan att hon skulle ringa mig imorrn istället. Ändå jättejobbigt att inte veta nåt om hur det såg ut, inte veta om hon är jättesjuk eller om det inte är nån fara. Tålamod är inte min starka sida. Men imorrn får jag veta vad felet är antagligen.

Tobbe hade gjort pyttipanna och stekta ägg tills jag kom hem =) så vi åt och kollade på House! När vi satt där så kom Janus och la sig i mitt knä för första gången sen vi kom, är jag kanske förlåten nu för att jag åkte ifrån honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar