onsdag 1 september 2010

1-0 till Spindeln....

Aset lever! Den smet när Tobbe skulle döda den med brädan och sitter säkert i nåt mörkt hörn bakom bokhyllan nu. Kan sätta hur mycket som helst på att den kommer krypa fram lagom till jag ska äta frukost imorrn och skrämma ihjäl mig.

Vi fick iaf lite gjort nu när han kom hem tidigare från skolan på grund av mig. Vi bar ut alla mina PartyLite-produkter i blå stugan nu när där är plats och så upprättade jag nån slags ordning så gott det gick tills vi skaffar hyllor. Vi hjälptes åt att vika lakan och så lagade vi ugnsfalukorv och potatismos, smask!

På måndag åker vi på vår efterlängtade bröllopsresa till Mauritius och därför måste vi gå och förtidsrösta nu innan dess. Har fortfarande inte bestämt mig för vad min röst kommer falla på iår. Jobbigt.

Skulle haft Enhetsmöte ikväll men det var bara en tjej som kunde komma så jag bestämde mig för att ställa in. Det var teamet som ville hitta på mer saker ihop så jag får ta ett snack med dem och höra om de vill fortsätta med möten i höst eller om vi ska lägga ner.

Kör tvättmaskiner för fullt så allt är klart inför resan. Nu blir det lite spelande och sen ska jag nog ladda en diskmaskin och förbereda inför mitt möte på Arbetslivsresurs imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar