fredag 24 september 2010

Knips knips!

Har nu äntligen tagit mig för att boka tid till att kastrera Janus. Har egentligen behövts länge för han går runt och skriker och får även för sig att markera på (o)lämpliga ställen. Men ville så gärna ha egna kattungar efter honom, köpte ju honorna för att de skulle passa honom. Men nu är jag säker på att Ninja är dräktig så nu är det bara att hoppas att allt går vägen. Han får behålla sina kulor till 4 oktober.

Har även bokat tid till Lovis för utredning på hennes urinvägsinfektion som inte verkar vilja ge med sig (den här gången heller). Ska in med henne på måndag och hoppas på en utredning som ger svar.

Hoppas jag slipper göra ett besök till veterinären med Penny också. Hon byter tänder nu och har några mjölktänder som sitter kvar så hon har dubbla tänder. Händer inget så måste de dras ut. Men en var jättelös igår så jag hoppas verkligen de trillar bort. Har slutat ge henne uppblött mat och ger henne mycket ben nu. Håller tummarna. 

Igår var vi på middag hos svärmor. God smörgåstårta och blåbärspaj fick vi =) De ville se alla bilder och höra om vår resa.

Idag är det fredag, vad ska man då hitta på? Nåt kul borde man ju göra. Vi ska frossa i tacos ikväll iaf (Tobbe köper nya bröd på vägen hem för Tindra blev sugen på de vi hade köpt....). Kanske han vill gå på bio om jag har tur?
Skulle egentligen jobbat på Harrys ikväll men en kollega ville gärna jobba mina pass den här helgen, har dock inte fått godkänt från chefen än så får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar