lördag 21 januari 2012

71. Färdigjäst (21/366)

Jag hade tänkt ha is i magen och vänta med det här temat så länge som möjligt. Men nu vågade jag inte längre, för vem vet när det är dags? Skulle nog inte vara så sugen på att slita upp stativet och försöka få ett bra kort mitt i värkarbetet. 
Visste så fort jag såg temat vad jag skulle ta för bild, så här är den!
Är i v 39 nu och det känns verkligen att det närmar sig. Har förvärkar lite titt som tätt och det är allmänt tungt. Men jag är nöjd över att jag har haft en väldigt lätt graviditet.
Vågar nog påstå att allt det nödvändiga till Bäbis är inhandlat nu. Om 3 dagar bör barnrummet vara klart, sen får Bäbis gärna komma när den vill <3 

19 kommentarer:

  1. Nice, ja det kan väl vara lite väl bra att ta med sig stativet in på BB ;-)
    - Vänta lite, ska bara ta en bild...

    SvaraRadera
  2. Åh, vad vackert! <3 Det kommer gå jättebra! Snart kommer liten ut! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaa. Underbart :)) Bästa tolkningen av det temat. Har inte hunnit dit än. Till temat. Jäsningen har jag klarat av för länge sen.
    Lycka till!!! :)) Puss på magen :)

    SvaraRadera
  4. Härlig bild! Bra att inte vänta längre med bild ;-)

    SvaraRadera
  5. va fin du e Marina!!:-) Lycka till nu!!:-)Snart dags!

    SvaraRadera
  6. Så fin bild! Önskar dig lycka till med bebisen!!!

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bild.
    Lycka till med babyn.

    SvaraRadera
  8. Superduper bra tolkning. Hoppas allt går bra när den får för sig att köra igång :) Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Väldigt smart tolkning av temat!

    SvaraRadera
  10. Men oj vad härligt! Färdigjäst bebis var faktiskt det första jag tänkte på när jag såg kategorin, men än kan jag iallafall inte lägga upp någon liknande bild. Kanske om ett par år ;)

    Ja, nu när godiset är slut blev jag väldigt sugen på att köpa mer när jag såg bilden :D

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker bild och du har nog rätt i att det där färdigjästa kan bli försent - att fota alltså.

    Jag har också fotat en som såg ut att vara färdigjäst idag, men de brukar inte föda den här perioden men det kan ju ha blivit en miss i arbetet. =) och sedan är jag inte säker på hur jästa de egentligen ska bli - bild kommer att komma.

    Du ser verkligen ut att må bra och hoppas att det fortätter i samma stil till veckorna nått sitt slutdatum.

    SvaraRadera
  12. Vad snälla ni är allihop, tack för alla lyckönskningar =)

    SvaraRadera
  13. Men ÅH vilken fin mage.
    Och vilken underbar bild till temat.
    Helt otroligt mycket grattis till att ni snart, alldeles snart, ska bli föräldrar.
    Vilken lycka!

    SvaraRadera
  14. Vilken supervacker bild! Perfekt till temat!
    Lycka till nu med förlossning och allt det mysiga och
    spännande som kommer därefter! :-)

    SvaraRadera
  15. Fint! Nästa bild blir på temat "nybakat" ;-)

    SvaraRadera
  16. Vilken fin mage :) och fint foto.

    SvaraRadera
  17. Vilken vacker bild.
    Lycka till med allt.

    SvaraRadera