lördag 21 januari 2012

207. Ordlek (20/366)

Ikväll har Alex och Linda varit här på besök, vi åt, pratade och spelade lite spel. Bland annat det här som heter "Vem får sista ordet". Det går ut på att man vänder upp en bokstav först och sen en kategori..så ska säga ord på den bokstaven i den kategorin medan en slumpmässig tid tickar ut. Den som säger sista ordet får poäng. När kategorin "Vad män vill att kvinnor ska göra" på bokstaven A kom upp, så började Tobbe och Alex asgarva. Inte så svårt att lista ut ordet ;) men ingen av dem vågade säga det så istället fick jag poäng för "Anstränga sig" Ha!

2 kommentarer:

  1. Haha så skojigt, och vilka fegisar.
    Låter som ett jätteroligt spel. Fin bild:D

    SvaraRadera
  2. Ett spel i min smak.

    Sv: tack för kommentar hos mig och hoppas du inte upplevde mitt inlägg som jobbigt. I 365-utmaningen väntar man sig kanske inte att hitta starka och sorgliga inlägg.
    Mina lyckönskningar till dig och din bebis på väg. :)

    SvaraRadera