torsdag 12 januari 2012

135. Kom ihåg (12/366)

Idag är det 9 år sedan Tobias och jag blev tillsammans. Tänk vad tiden går! Den här silverringen fick jag av honom under vårt första år tillsammans. Jag använde den varje dag tills vi förlovade oss ett år senare, då passade den inte ihop med min guldring. Så ganska många år nu har den legat i mitt smyckeskrin och är i bra behov av en putsning för att få tillbaka sin forna glans.

Har besiktigat min bil idag och den gick igenom utan problem. När vi kom hem igen så hade slutligen översta delen av klöspelaren vält =/ Men ingen katt kom till skada! Och husse har lagat den så nu kan kisarna ligga där utan att det lutar nåt mer.

12 kommentarer:

  1. Vilken vacker ring, förstår att det är ett kärt minne!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dom nio åren...
    och hoppas på många år till...
    här blir det 42års bröllopsdag iår...
    med finaste Rantafar...
    på vår 40åriga bröllopsdag tog vi helikopter upp på kalfjället och tältade fyra dagar...
    vandrade fiskade och bara njöt....

    SvaraRadera
  3. Grattis till de nio åren, synd att den fina ringen ska ligga i lådan... Kan du inte göra om den så att du kan hänga den i ditt halsband?

    SvaraRadera
  4. Vilken fin ring ! Synd att du inte envänder den. Skönt att det gick bra med kissarna !

    SvaraRadera
  5. Grattis :) Lite putsmedel skulle inte vara helt fel (säger hon som arbetat i guldsmedsaffärer i flera år och får lite panik i närheten av oputsade smycken)! Fram med putsduken bara!

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! ;) Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker ring. Synd att den bara ligger i lådan.

    SvaraRadera