torsdag 6 januari 2011

Stundande kattförlossning

Kan börja med att säga att Tindra mår bra. Avokadosen visade inga som helst spår av nån förgiftning på henne, hon är precis som vanligt, skönt!!

Är nu istället nervös inför Tinas förlossning. Det är 65 dygn på söndag men kan egentligen bli när som helst nu. Ninja födde ju tre dygn över tiden så...
Känns ju dock bra att ha den förra kullen i färskt minne, skrev upp händelserna ganska noga. Men är nervös ändå =S

Hon fick flytta in i vårt sovrum i förgår och då jamade hon, kraffsade och ville ut. Men sen igår så har hon funnit sig bra i att vara där. Inatt sov hon på Molgerpallen bredvid min sida hela tiden. Idag har hon legat flera timmar under sängen. Bolådan har hon inte ens tittat åt...
Den här gången hoppas jag att födseln blir på en dag när jag är hemma och inte har nåt planerat. Sist fick jag ju åka iväg o jobba precis när den sista var född. Har ingen visning förrän på tisdag nu, så det får gärna komma när som helst innan dess.

Jag tror på minst 4 bäbisar i magen, snarare 5. Tobbe säger minst 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar