lördag 8 januari 2011

Nya kattbilder i väntan på nästa födsel

Idag tog vi bort benen, på sängen. Tina låg under sängen hela dann igår och jag är tänker hon föda. Vi har en väldigt låg säng, jag kan inte ens sticka in huvudet där under om jag lägger mig på golvet, så hade inte kunnat få tag på vare sig henne eller kattungarna där under. Så vi täckte för öppningen in under sängen med diverse tunga saker. Funkade bra inatt och hon låg i fönstret. Idag när vi åt frukost och sen gick upp igen så hade hon flyttat på en av sakerna och låg under sängen. Så vi skruvade bort benen så sängen står direkt på golvet ikväll. Hon jamade lite men fann sig sen i att hon inte kan gå in där under mer. Bäddade till henne under "borden" som står på var sida om sängen, så har hon lite att välja på om hon ska fortsätta rata boet jag gjort åt henne.

Ninjas kattungar är 10 veckor idag och jag har tagit lite nya bilder på mina små vilddjur =)

Aro:

Edward:

Jasper:

Caius:

Carlisle:

3 kommentarer:

  1. Vilka godingar! Har alla hittat nya hem nu?

    SvaraRadera
  2. Nej en är tingad, två familjer kommer imorrn och tittar på dem dock =)

    SvaraRadera
  3. förr eller senare dyker rätt ägare upp :) håller tummarna

    SvaraRadera