onsdag 19 januari 2011

Glad!

Nu håller de minsta kattungarna på att öppna ögonen, det är så underbart att vara med om att de får se världen för första gången, mina små fluffbollar!! Imorrn är det dags att ta bort stygnen på Tina, jag tycker det har läkt jättefint. Då får bäbisarna stanna hemma tänkte jag, hon blir så förtvivlad när hon hör dem pipa så det är nog inte så lätt att klippa stygnen då.

Ikväll har jag haft årets första visning, det var jättekul att få plocka upp o visa alla nya saker jag beställt hem för presentkort. Känns jätteskönt att börja jobba igen efter ett långt juluppehåll. Har 4 visningar till inbokade i januari att se fram emot, nästa på söndag.

Har blivit inregistrerad o kan logga in på kurssidorna nu, alla böcker är på väg hem till mig på posten också. Är så taggad att få börja läsa nu, ska bli oroligt kul.

Har fått ett långt och roligt brev från paret som tingat Aro, det känns bara SÅ rätt!

Så idag är jag glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar