fredag 30 mars 2012

Magsjuka

Hade bara vart frisk ett par veckor och så blev jag magsjuk =( Blev väl säkert smittad när vi låg inne på sjukhuset. Kände mig lite illamående igår natt och när jag steg upp brakade det lös. Kräktes etc och det svartnade för ögonen när jag var uppe. Fick krypa från toa till soffan. Hatar detta! Har tvingat mig att sitta upp o amma Alice iaf, men i övrigt har Tobbe fått ta hand om henne. Det är verkligen hemskt att inte kunna ta hand om sitt barn. Vill gosa henne!
Så nu ligger jag här o tycker synd om mig själv o vill bli frisk NU =P
Tobbe är på BVC nu o väger Alice, hoppas hon gått upp bättre i vikt nu.

3 kommentarer:

  1. Nämen oj - nu har jag läst igenom här vad som hänt! Skickar många cyberkramar till dig/er och hoppas att allt ordnar upp sig å det rappaste!

    SvaraRadera
  2. Men nu tycker jag verkligen att det ska vara slut med motgångar för dig...
    och magsjuka så himla onödigt och så trist...
    kunde jag trolla skulle jag trolla bort allt det sjuka...

    Rantamorkramen och hoppas att lilla pluttan gått upp i vikt.

    SvaraRadera
  3. Har just läst igenom vad som skett hos er och förstår att det känns jobbigt att toppa oron för Alice med en magsjuka. Jag skickar både krya-på-dig kramar och lycka-till-kramar och hoppas att reder upp sig:

    SvaraRadera