lördag 24 december 2011

Julafton

Så var vi hemma från årets julfirande. Vi började visserligen julen igår med att fira hos mina föräldrar.
Idag var vi nere hos Åse o Hasse och firade jul med Tobbes närmsta familj. Synd att julen går över så fort, men måste erkänna att jag är bra trött nu efter två långa kvällar och en massa julmat =)
Sista timmarna ikväll spelade vi ett spel jag fick av Tobbe i julklapp: "När då då?", skitkul. Vi blev introducerade till det hos Angelika och Andreas i somras.
Har mest fått grejer till bäbis, vilket var precis vad jag önskade mig =) Men även ett fotbad som ska avjutas så fort jag får tillfälle.
Ett fondueset har vi också fått bland annat så nu kan vi bjuda hem folk på fondue utan att låna grejer av Åse ;P
Katterna har också fått mumsa i sig god julmat (burkmat av finare märke) och hundarna har fått julklappar, penny försöker just nu mumsa i sig ett stort ben som Tindra fått...går sådär.

Med Edward som modell vill vi passa på att önska en riktigt God fortsättning på julen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar