måndag 12 december 2011

Föräldragruppen

Idag var sista mötet av två med föräldragruppen på Lyckeby vårdcentral. Det var mycket informativt och bra. Vissa saker känns positiva och bra, andra jobbiga och skrämmande. Men allt kommer ju att gå på ett eller annat sätt. Det närmar sig iaf, v 33 nu! Nu har bäbisen två veckor på sig att lägga sig i rätt läge. De sista tre gångerna vi varit hos barnmorskan har den legat i säte. Men det är ju helt ok än så länge. Skulle den dock ligga kvar så nästnästa besök så får vi tid för ultraljud och eventuell vändning. Men allt annat har ju gått så bra hittills så den är säkert duktig och vänder sig rätt =)
Vi har börjat renovera på övervåningen nu, kom på den briljanta idén att vi kan sätta panel på nedre delen av väggarna, under snedtaket, så blir allting så mycket enklare! Så det är planen just nu, och sen tapetsera resten.

Nästa år ska jag ta tag i att ställa ut Penny lite mer, jag tror inte jag kommer lyckas lära mig klippa henne själv, så nästa gång vi har vägarna förbi, så ska jag in hit:

...och höra om Anja kan eller vill lära sig klippa Pomeranian =)

Nu är det snart sovdags, imorrn ska vi upp tidigt och fira Lucia på ett speciellt sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar