torsdag 22 december 2011

Granen står så grön och grann i stugan..ett tag?


David och Tobbe har åkt iväg för att handla de sista julklapparna, jag har äntligen klätt granen. Nu ska jag åka iväg o köpa julklappar till katterna och hundarna..undrar om granen är densamma när jag kommer hem? Intresse har redan visats för julgranskulorna. Janus låtsas sova och Edward undersöker just nu lådorna med julpyntet...nåja det får bära eller brista. Kulorna är i plats iår med iaf. Jag unnande mig att öppna och kolla på den jättefina glasspiran vi köpte på Lisebergs julmarknad för 4 år sedan som vi fortfarande aldrig har använt...sen la jag ner den och plockade fram den vanliga spiran i plast..som Edward just nu försöker leka med där den ligger på bordet, så valet känns rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar