onsdag 1 februari 2012

76. Förberedelser (32/366)

Ikväll hämtade vi hem vagnen som har stått hos svärmor sålänge. Kunde såklart inte låta bli att bädda den, så nu är den väl förberedd för Bäbis =) För säkerhets skull la vi över ett lakan inuti, för vi misstänker att den kommer bli populär bland katterna.

Idag har vi varit hos barnmorskan på det förhoppningsvis sista besöket. Allt såg bra ut, mitt järnvärde har gått upp, bäbisen följer kurvan, hjärtljuden var bra etc. På söndag, 5 februari, är bäbisen beräknad att komma enligt ultraljudet.

9 kommentarer:

  1. Åh, vad sött! Jag älskar tummen! För det är väl så den heter? Var några år sedan man tittade på det. Gud vad gulligt! Väntar med spänning på samtalet från din svärmor om att hundarna ska komma på besök, för då är det dags! <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, roligt och alldeles underbart!
    Jag är smått avvis, minns så väl väntan och längtan
    när mina små låg i magen och man började närma
    sig dagen med stort D.

    All lycka till dig och din familj!

    SvaraRadera
  3. Så fint :-) Så nära!! :-) Så spännande :-)

    SvaraRadera
  4. åh Marina!fattar att ni längtar nu!!!:-) underbart att bädda till en ny individ och tvätta upp nya små kläder! jag minns det som igår!:-) Lycka till nu!! <3 kram

    SvaraRadera
  5. Det största som finns i livet är nu bara ett par dagar bort. Om du trodde att du känt kärlek tidigare så är det ingenting jämfört med det du kommer känna för lilla bebisen, är så glad för er skull! Hoppas det blir den 5e så får jag en födelsedagskompis =) många kramar och lycka till!

    SvaraRadera
  6. Ummm, härliga förberedesler det där! Förstår att du väntar och längtar nu...

    SvaraRadera
  7. Men där fick jag ju svar på min fråga...
    underbart att få vänta på liten kärlek...
    är det första ???
    Hoppas att allt går bra...
    ska hålla alla tummar, kanske får jag se den lilla skatten så småningom....

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  8. Ser väldigt välkomnande ut, Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Så mysigt att få komma ut till den vagnen!!

    SvaraRadera