tisdag 5 april 2011

Lite mycket nu

Nu börjar det bli liiiite mycket!

I kursen Djurparker i dagens samhälle lämnade jag igår in Uppgift nr 2, ett litet arbete om Antropomorfism i djurparker. Imorrn ska jag lämna in två sidor av projektarbetet om Ölands djurpark så de andra kan läsa det och sen vi ha diskussion om det på seminarie 14 april. På fredag ska jag upp till Kalmar och intervjua en person från Ölands djurpark. Sen får vi en uppgift till snart som ska in 26 april och hela projektarbetet ska vara klart 19 maj.

I G1-kursen via pawpeds lämnade jag igår in lite text om hur man kattsäkrar hemmet utifrån två bilder man skulle utgå från. Idag har jag lämnat in text med fördelar med raskatt vs huskatt och tvärtom. Senast torsdag ska jag ha lämnat in uträkningar på vad det kostar att ha en katt i ett år!

I Djurens kommunikation 2 är det prov den här veckan och samtidigt har vi praktiskt obsevartionsstudie som sträcker sig över några veckor nu.

I Djurens beteende är det också prov den här veckan, tänkte göra det idag.

Sen så ska jag ju då hinna med att åka på kattutställning hela söndagen så innan dess får allt vara klart, vilket det mesta ju måste ändå. Hade velat sy ett burskynke till Edward men det har jag tyvärr inte alls hunnit med. Så lite stressigt känns det nu men så närmar det sig ju slutet av kurserna me och det är trots allt väldigt roligt och lärorikt! Har sökt en sommarkurs på 10 hp som jag hoppas jag kommer in på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar