onsdag 6 oktober 2010

Softkväll framför TVn

Ikväll har vi slappat framför tv-n hela kvällen. Kollat på That 70's show, lite annat kul och så hade ett av mina favvoprogram säsongspremiär- Bonde söker fru =) Har sen också sett Välkommen åter, skoj program. Avslutningsvis har vi nu kollat på Kvällsöppet med Ekdahl, begriper inte varför jag fortsätter följa det när jag blir så jävla arg varje gång!

Tyvärr så missade vi då buggkursen ikväll pga att Tobbe är sjuk =/ Han halvligger här och snörvlar.

Har också satt mig in ordentligt i min kurs idag. Läser en kurs på Linköpings universitet på distans. Djurens kommunikation 1 heter den. Missade starten pga bröllop och bröllopsresa. Men fick min bok igår och har läst en hel del idag samt läst en intressant artikel på studentportalen och diskuterat den på forumet, som var veckans uppgift, så jag känner mig duktig. Och det är som sagt väldigt intressant.

2 kommentarer:

  1. Oj, har du haft Anna-Carin något på distanskursen? Hon är sambo med en av Stefans kompisar :)

    SvaraRadera
  2. Hmm jag vet inte, vår kursanvarig heter Lina Roth. men där var ju några olika föreläsare så inte helt omöjligt =)

    SvaraRadera