torsdag 17 mars 2011

Minnesdag för Texas

Var hos tandläkaren idag för att jag upptäckte att det sticker ut tandflisor som går att dra bort där visdomstanden satt...tandläkaren ville dock inte göra något åt det då det skulle innebära att öppna upp alltihop igen..och för att vara ärlig så var jag inte heller så sugen på det. Han trodde att det kommer läka tandkött utanpå det och att de försvinner..men om det blir inflammerat o gör ont skulle jag höra av mig igen...tja med min tur?
Frågade hur det hade läkt annars och han sa att det har läkt okej...och så sa han att det var en stor skada pga att det varit så komplicerat...jaha??!! man undrar ju hur det ser ut då...

Vill ge ett stort GRATTIS till Tindras valpar som fyller hela 2 år idag. Tänk vad fort tiden går, känns inte alls längesen...glömmer aldrig den där dagen. Maken till komplicerad födsel. Skäner också en tanke till de två hanvalpar som inte klarade sig.

Bild på dem när de var utomhus för första gången i sitt liv en solig dag i april 2009.

Imorrn åker vi upp till Norrköping till valparnas pappa Norton och hans familj. Jag har helgträff i kurserna jag läser på Linköpings universitet så då bor vi hos dem över helgen med Tindra och Penny. Den här gången får även Ninja och Tina följa med, vi ska HCM-testa dem i Kalmar på vägen upp imorrn.

Imorrn är det Edwards namnsdag, får ge honom nåt gott innan vi åker.

Vill avsluta inlägget med att ägna fina Texas en tanke, imorrn är det ett år sedan han fick somna in pga sin svåra allergi. Det var väldigt tungt och det känns fortfarande tomt efter den stora plats han fyllde. Glömmer mig ibland och tror att han också ska komma när jag ropar in Tindra när hon vart ute. Hans leksaker ligger kvar här på golven men ingen leker med dem längre, den blå bollen ligger ute orörd. Du är saknad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar