lördag 6 november 2010

Förvandling

I torsdags var det dags att bada Penny inför utställning på söndag, för er som undrar så ser en blöd Pomeranian ut såhär:


Nej, inget man vinner en utställning med! Men efter att ha fönat och fönat och fönat..och borstat i några timmar samtidigt som jag kollade på Ladies of Östermalm ;)...så såg min nyfluffade pom ut såhär:



 Och igår bar det av till uppfödaren för att klippa henne i utställningsform! Och resultatet blev...tadaa:

Önska oss lycka till i Växjö imorrn =)

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jenny Pettersson här (din gamla klasskompis)

    Blev så himla glad när jag tittade in på din blogg och fick se denna underbara pomeranian, jag älskar verkligen dessa hundar och har velat ha en sen jag var liten (men vill inte skaffa hund nu med två småbarn)
    Måste bara säga att hon är underbart söt!

    SvaraRadera
  2. Hej! vad roligt att höra!! Visst var det den rasen som Rickard Adelsgårds mamma hade, tror jag?
    Du får köpa en när de blivit lite större sen =) det är en väldigt lätt ras!

    SvaraRadera
  3. javisst var det en sån hon hade...den hette Teckla kommer jag ihåg...

    Jag kommer definitivt skaffa en sån i framtiden:-)

    SvaraRadera