onsdag 29 december 2010

Kisebarnen 8,5 veckor

Nu tycker jag vi skulle stoppa tiden, bara 3,5 veckor kvar tills mina bäbisar flyttar =ó( Vet inte vart tiden tog vägen, känns som att jag nyss såg dem födas och nu är de totaltvilda varje vaken stund ;P

De hade besökare i  söndags och då fick kattungarna vara på nedervåningen för första gången. Ledde j utill att de var lite mer försiktiga i början då de var på okänd mark, men vande sig snart och märkte att det var kul att hoppa upp och ner från soffan samt att leka med granen.

Har haft annons i tidningen tre dagar nu och det har ringt massor med folk, mest från Kalmar-trakten faktiskt. Idag var det ett par på besök som tingade nr 4. Killen var lite allergisk men kände inget alls, så det känns lovande och de förälskade sig totalt i katten, så det kändes bra. De bor i hus i skogen så han ska bli råttjägare som vuxen =) Har även besök inbokade söndag samt måndag.

Har äntligen bestämt mig för vilket stamnamn jag vill ha, ska skicka in ansökan imorrn..hoppas på att det går fort. Håller det hemligt tills jag fått godkänt =)

Här kommer lite nya bilder på mina gosebarn.

Aro leker med min hand:

Carlisle sover hos Ninja:

Carlisle lite piggare...:

En sömnig Edward:

En busig Edward:

Nyvaken Jasper: 

Jasper tvättar sig:

Ninja, lilla sötnosen:

Nr 4 gäspar:

Nr 4 biter Aro i halsen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar