fredag 17 december 2010

Kattungarna 6,5 veckor

Usch vad tiden går, nu är de redan 6,5 veckor...eller ja, 7 v på lördag. Bara 5 v till får jag ha dem hemma..men ska nog smussla till min nr 2 för alltid dock =) Dvs han kommer högst troligen stanna här och gå i avel, alternativt bli utsatt på foder om Janus inte gillar honom.
Intresse är visat på nr 4. Resten söker fortfarande snälla ägare mot slutet av januari!

Nr 1


Nr 2

Nr 3


Nr 4


Nr 1 tvättar örat på nr 2 som tvättar örat på  nr 5..

Nr 5

3 kommentarer:

  1. vad kostar dom? :P kram Becca

    SvaraRadera
  2. Jag är kär i båda de röda killarna, men jag ska inte ha någon mer katt... ska visa bilderna för min mamma som nyss fick lämna bort sin lilla huskise för att sambon var allergisk..

    SvaraRadera
  3. Enligt avelsrådet hos Sibirisk katt så kostar de 8000 kr i dagsläget.

    SvaraRadera