måndag 27 juni 2011

Hektisk sommar!

Jag har nästan hela sommaren uppbokad. I veckorna pluggar jag på min ganska insensiva sommarkurs.
Nu till helgen är det Trädgårdsfest i Fridlevstad hos Tobbes farbror, ska bli jättekul, var många år sedan vi var där på trädgårdsfest senast!
Nästa helg vart jag dubbelbokad, hade anmält och betala till kattutställning i Kalmar. Sen blev jag antagen till min högskolekurs och fick veta att andra obligatoriska träffen var den helgen. Så jag fick avboka utställningen på lördagen och ska då till Nordens Ark i Uddevalla, ska bli sjukt kul. Och på söndagen ska jag ställa ut Janus (hur ska det gå??!!) och Edward i Kalmar.
Veckan efter det föds Tinas kattungar, jag längtar så!! Vägde henne nyss och hon har gått upp 1 kg sedan parning, kände sparkar i hennes mage för första gången också. Älskar den känslan =) Tror på 6 st kattungar!! Den här gången bara måste allt gå bra.
Helgen efter det fyller Victoria år, då blir det säkert firande av nåt slag =)
Helgen efter det, sista helgen i juli, ska jag ta Ninja under armen och åka på utställning i Skien i Norge. Där hoppas vi på att hon blir Internationell Champion.
Seeen har jag en ledig vecka i början på augusti =D Efter det blir det förmodligen Berlinresa över en dag eller två med Tobbe och David, det var hans födelsedagspresent och det är även Tobbes o min bröllopsdag den helgen.
Därpå, 20-21 augusti är det sista obligatoriska träffen i sommarkursen, även denna gång på Nordens Ark.
Har en ledig helg sista veckan i augusti också, sen är det dags för utställning, Sibirspecial i Sundsvall. Ska bli skitkul, hotell är bokat, bara flygresan kvar att boka.





Sen hoppas jag på en lugn höst =)
Tur iaf att det bara är helgerna som är uppbokade, så jag har hela veckorna på mig att kela med mina små kattungar. På helgerna får Tobbe ha vårdnaden ;)
Hoppas vi hittar lika bra köpare till dem som vi gjorde till Ninjas bäbisar, bättre kan man inte få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar